O Gabinete do Presidente da República informa que a situação de segurança está controlada pelas ISF juntamente com as F-FDTL, UNPOL, e PNTL. Apela à calma, que as pessoas não entrem em pânico e que façam as suas actividades diárias. Informa também que o estado do Presidente Ramos-Horta é estável e que se for necessário será evacuado para Darwin/Austrália:
Tetum 11 Fevereiru 2008
Komunikadu ba Imprensa
Relasiona ho indente ne’ebe akontese ba S.E. Prezidente da Republika, Dr. José Ramos-Horta, iha ohin Segunda - feira, 11-2-2008 dadersan iha Dili.
Hodi nune’e Gabinete Prezidente da Republika hakarak informa ba nasaun tomak katak:
1.Situasaun segurança ih rai-laran kontrolado, Forsa Estsbilizasaun Internasional hamutuk ho F-FDTL, UNPOL, no PNTL kontrola situasaun ho diak.
2.Ne’e duni husu ba populasaun tomak atu hela ho kalma, labele pakniku, no hala’o aktividades hanesan bai-bain
3. Agora dadaun kondisaun S.E. Prezidente nian stabel no tuir planu se presiza karik, S.E.Prezidente da Republika sei evakoa ba Darwin /Australia ohin loron kedas hodi hala’o tratamento nebei sufisiente.
REMATA.
Ana Mota and Joel Maria PereiraInformation/Media officer
To the President RDTLH.E DR. Jose Ramos-Horta
Phone : 670 723 0160
segunda-feira, fevereiro 11, 2008
Comunicado Imprensa do Gabinete do Presidente da República
Por Malai Azul 2 à(s) 13:13
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Traduções
Todas as traduções de inglês para português (e também de francês para português) são feitas pela Margarida, que conhecemos recentemente, mas que desde sempre nos ajuda.
Obrigado pela solidariedade, Margarida!
Obrigado pela solidariedade, Margarida!
Mensagem inicial - 16 de Maio de 2006
"Apesar de frágil, Timor-Leste é uma jovem democracia em que acreditamos. É o país que escolhemos para viver e trabalhar. Desde dia 28 de Abril muito se tem dito sobre a situação em Timor-Leste. Boatos, rumores, alertas, declarações de países estrangeiros, inocentes ou não, têm servido para transmitir um clima de conflito e insegurança que não corresponde ao que vivemos. Vamos tentar transmitir o que se passa aqui. Não o que ouvimos dizer... "
Sem comentários:
Enviar um comentário